Huiswerkbegeleiding Algemeen

Gedisciplineerd en geconcentreerd werken. Geen afleiding. Goed plannen. Jezelf voorbereiden voor een toets. Dat kan nog wel eens lastig worden. Wij kunnen jou extra ondersteuning geven in een rustige omgeving met gekwalificeerde studenten. De Huiswerkbegeleiding van Upgrade helpt jou verder met je huiswerk en toetsen.

Onder begeleiding van onze begeleiders worden leerlingen vakgericht ondersteund op vaste tijden in de week.
Basisonderwijs leerlingen kunnen 2 uur huiswerkbegeleiding krijgen en voortgezet onderwijs leerlingen kunnen van 1,5 uur tot wel 5,5 uur per week huiswerkbegeleiding krijgen.

Als je een basisschool leerling bent klik dan voor meer informatie
Als je een voortgezet onderwijs leerling bent klik dan voor meer informatie

In het kort

• voor alle BO en VO leerlingen