Excursie Safaripark 9 juli 2016

Afsluitende activiteit

Omdat de kinderen het afgelopen jaar heel goed hun best hebben gedaan, sluiten we dit jaar graag af met een activiteit. Op 9 juli 2016 willen wij de kinderen meenemen naar de Safaripark Beekse Bergen. Het is een groot Afrikaans ingericht park waar ruim 1400 wilde dieren vrijuit rondlopen: olifanten, giraffen en leeuwen, maar ook apen en krokodillen. We zullen met een safaribus door de wildernis gaan, waardoor we de dieren van heel dichtbij kunnen bekijken. Het zal een uniek avontuur worden!  Het is mogelijk om een broertje, zusje, vriend(in), nicht of neef mee te nemen, maar de kinderen van Upgrade hebben wel voorrang.  Aanmelden is mogelijk t/m 3 juli 2016.  De kosten bedragen € 10,00  voor  de kinderen van Upgrade en €20,00 voor de kinderen van buitenaf. Als de betaling niet uiterlijk 3 juli is voldaan kunnen wij helaas geen plek reserveren. Tot slot dienen de kinderen een eigen lunchpakket mee te nemen.

• Programma 9 juli 2016

08:30 verzamelen