Einde schooljaar 2018-2019

Einde schooljaar

Zaterdag 29 juni en zondag 30 juni 2019 zijn de laatste dagen van de weekendscholing en mini’s. De privéleerlingen hebben in juli recht op 2 lessen. Na het inleveren van de studieboeken zal Upgrade overgaan tot terugbetaling van de borg.

Evaluatiebijeenkomst en rapportgesprekken

In het weekend van 29 en 30 juni 2019 vindt de evaluatiebijeenkomst plaats voor de kinderen die de Weekendscholing volgen. Tijdens deze bijeenkomst zal de begeleider van uw kind u voorzien van de voortgang van uw kind en de behaalde resultaten met u bespreken. Het rapport van uw kind zal in dit gesprek worden gegeven. De gesprekstijden met de begeleiders kunt u vinden op de deur van het lokaal. Ze worden uiterlijk op 22 en 23 juni opgehangen.

Programma van uw kind 12:00 – 14:00 Les
14:00 – 14:30 Pauze
14:30 – 16:30 Activiteit
Programma van de ouder 12:00 – 14:00 Presentatie
14:00 – 16:30 Rapportgesprekken

Barbecue en sportdag

Zoals gebruikelijk organiseert Upgrade ook dit jaar een activiteit voor de leerlingen om samen een intensief en leerzaam jaar af te sluiten. Dit jaar vindt de activiteit plaats op zaterdag 6 juli 2019. Wij organiseren dit jaar een barbecue en een sportdag met de basisschoolleerlingen van groep 5 tot en met 8.  De locatie van deze dag is het Sloterpark. De ouders kunnen de kinderen weer ophalen om 16:30.

Mocht uw kind(eren) mee willen, dan is het belangrijk dat u dit zo snel mogelijk doorgeeft in verband met aankoop. De uiterlijke deadline voor het aanmelden is zondag 30 juni 2019. Aanmeldingen na 30 juni 2019 worden niet geaccepteerd. Er wordt gezorgd voor halalvlees. Wij verzoeken ouders aan te geven als hun kinderen een vegetarisch dieet volgen om zo rekening daarmee te houden. Uiteraard wordt sportieve kleding sterk aangeraden.

Inschrijvingen 2019-2020

Elk schooljaar dient een kind opnieuw ingeschreven te worden op kantoor. Vanaf mei zijn wij gestart met het aannemen van inschrijvingen voor het volgend schooljaar. Voortijdig inschrijven heeft als voordeel dat u verzekerd bent van een plek en/of snellere koppeling met een begeleid(st)er.

Volgend schooljaar starten de lessen op 3 september, Weekendschool start op zaterdag 7 september 2019.

Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met kantoor. U kunt ons bereiken op 06-44268255.

Hartelijke groet,

Team UPGRADE