Studie Buddy

Je eigen Studie Buddy!

Voortgezet onderwijsleerlingen willen tegenwoordig zelf beslissen wanneer, waar en welke ondersteuning zij willen hebben. Speciaal voor leerlingen die zelf de inhoud van de ondersteuning, het moment en plek willen bepalen introduceren wij het “Studie Buddy project”. De inhoud van de ondersteuning kan zijn oefenen voor een toets, hulp bij een profielwerkstuk of studiekeuze en misschien zelfs coaching m.b.t. sollicitatie. Dit zijn maar een paar voorbeelden.

HOE FLEXIBEL WIL JIJ HET HEBBEN?

Met een privé Studie Buddy (begeleider) van Upgrade willen wij de leerling de nodige 100% aandacht geven wanneer hij/zij wil! De leerling koopt dan een strippenkaart bij ons en bepaalt zelf wanneer hij/zij de ondersteuning krijgt.

Zeer flexibel, low-price en kwaliteit!

Zie voor meer informatie de poster. Wij zijn per telefoon, Whatsapp, Facebook bereikbaar.

Wees er snel bij en reserveer je Studie Buddy!

Study-Buddy Stichting Upgrade