Huiswerkbegeleiding VO

Aan voortgezet onderwijs leerlingen (hierna: “VO leerlingen”) bieden wij op diverse dagen huiswerkbegeleiding aan. Voor de weekplanning kunt u met onze VO coördinator bellen.

Bij de huiswerkbegeleiding is het verplicht en de bedoeling dat leerlingen hun huiswerk meenemen zodat wij hulp kunnen bieden waar nodig. Er worden geen klassikale lessen gegeven. Op dinsdag wordt aangeraden om vooral wiskunde huiswerk mee te nemen (mag ook andere) en op de andere dagen meer op taal gebaseerde huiswerk (bijvoorbeeld Engels). Uiteraard wordt er ook ondersteuning geboden op andere gebieden zoals economie, biologie, natuurkunde enzovoort. Het wordt sterk aangeraden om huiswerkbegeleiding in combinatie met bijles te volgen. Zo wordt er effectief geleerd en geoefend.