Trainingen BO

Entreetoets training

Speciaal voor groep 7 leerlingen hebben wij de Entreetoets training. Leerlingen worden dan voorbereid op de Entreetoets door middel van voorbeeldtoetsen. Zij worden optimaal klaargestoomd om een goede score te behalen voor de Entreetoets.

Eindtoets / Cito toets training en voorbereiding op de brugklas

De eindtoets (Cito toets) is een belangrijk onderdeel van de basisschool. Wij kunnen het beschouwen als de laatste toets om naar de middelbare school te gaan. Cito toets is een middel om het niveau van een leerling te bepalen. Hiervoor moet de leerling uiteraard veel oefenen. Daarom hebben wij voor groep 8 leerlingen de Cito toets training, zodat zij goed voorbereid zijn op deze toets. Na de basisschool is het een grote stap richting de middelbare school en hierdoor hebben wij na de Cito een speciaal programma voor groep 8 leerlingen. Het programma bestaat uit: wiskunde, Engels en Nederlands.

Zowel de training voor de entree- als de eindtoets wordt in het studiejaar regelmatig aangeboden.