Rekenklas

De Weekendschool bestaat uit reken- en taalles. Voor BO-leerlingen die alleen rekenen willen, bieden wij de mogelijkheid om doordeweeks alleen rekenles te krijgen. Leerlingen worden dan geplaatst in de Rekenklas en krijgen alleen les over rekenen zoals getalbegrip, optellen, aftrekken, procenten, verhoudingen enzovoort. De rekenles doordeweeks is hetzelfde als de rekenles in het weekend. Voor de leerlingen die niet in het weekend kunnen komen naar de Weekendschool, kunnen wij ook deels bij de taalklas en deels bij de rekenklas plaatsen zodat ze hetzelfde programma van de Weekendschool kunnen krijgen. De voorwaarde is wel dat er plek en animo is.

De Rekenklas is op woensdag en op vrijdag van 16:00 tot 18:30.