Activiteiten en vakanties april 2017

Activiteit 1 en 2 april

Thema “Gezond leven”.

Op 1 en 2 april 2017 hebben wij een activiteit. De activiteit heeft als doel om de leerlingen informatie te gegeven over hun eigen gezondheid. De leerlingen zullen deze dag geleerd hoe zij gezonder kunnen leven en wat de voor- en nadelen zijn van verschillende soorten voedingsmiddelen. Hiernaast zullen wij naar buiten gaan om het nut van veel bewegen en drinken van water uit te leggen.

De doordeweekse CITO- en entree trainingen

De doordeweekse CITO- en entree trainingen zullen in april verder gaan. De trainingen zullen weer elke maandag en woensdag plaatsvinden van 16:00 tot 18:00. Per maand krijgen zij acht lessen. Tegen betaling van EUR 6,25 per dag kan uw kind deelnemen aan de trainingen. De betalingen moeten vooraf voldaan worden op kantoor. Voor aanmeldingen en betalingen kunt u altijd bij het kantoor terecht.

Vakantie

Op 15 en 16 april 2017 is Upgrade gesloten. De groepslessen van weekendscholing en mini’s zullen dan niet doorgaan. Tijdens de meivakantie hebben wij gewoon les.

No comments