huiswerkbegeleiding

Bijles

Voor alle leerlingen vanaf groep 2

Stichting Upgrade

Kwalitatieve bijles, weekendschool en huiswerkbegeleiding in Amsterdam

Wij willen samen met de ouders de verantwoordelijkheid nemen om het maatschappelijk probleem op het gebied van onderwijs op te lossen. Op Stichting Upgrade ondersteunen en helpen wij jongeren tijdens hun schoolperiode. Wij focussen ons voornamelijk op taal- en rekenlessen en begeleiding bij het huiswerk. Voortgezet onderwijs leerlingen krijgen huiswerkbegeleiding van succesvolle studenten. Vaak hebben deze jongeren geen rolmodel in hun sociale omgeving, waardoor ze ook niet gemotiveerd worden om beter en verder te studeren. Volgens ons missen zij dan de kans om een betere plek in de multiculturele samenleving te krijgen. Daarom geven wij naast de lessen ook diverse trainingen en cursussen aan de leerlingen zodat zij weten hoe zij zich sociaal communicatief kunnen voortbewegen en zich bewust kunnen zijn van hun eigen handelingen.

Uiteraard bieden wij ook heel veel aan basisonderwijsleerlingen, zoals de Weekendschool, privélessen, trainingen enzovoort.
Hiermee hopen wij bijdrage te leveren aan de Nederlandse gemeenschap. Voor kwalitatieve bijles, weekendschool en huiswerkbegeleiding in Amsterdam komt u naar Stichting Upgrade. Wij heten graag iedereen welkom bij Stichting Upgrade!

Stichting Upgrade biedt ondersteuning met vakinhoudelijke lessen, privélessen en huiswerkbegeleiding aan de leerlingen van de basisschool en de leerlingen van het voortgezet onderwijs.
Het educatief centrum in Amsterdam!

Leerling Leerproces Wiel

Upgrade

Wij zijn trots op:

Dat wij sinds 2009 ons best om de beste kwaliteit te leveren voor de leerlingen en de last bij de ouders te verlichten. Wij willen graag het beste educatief centrum zijn in Amsterdam. Hiervoor hebben wij diverse pilaren die wij steeds proberen te versterken. Wij werken leerlinggericht, resultaatgericht en innoverend. Wij zijn elk moment bezig met de kwaliteitsverbetering en het succes van de leerlingen. Het draait puur om het upgraden van het leerproces!

• Bel me terug

Uw naam (verplicht)